مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 06:002024-01-17سياسي

معرفی متهمان دادگاه منافقین/ قدسی خرازیان؛ متهم ردیف هجدهم 


قدسی خرازیان متهم ردیف هجدهم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) و از اعضای اصلی کادر مرکزی گروهک منافقین است.

- معرفی متهمان دادگاه منافقین/ قدسی خرازیان؛ متهم ردیف هجدهم  قدسی خرازیان متهم ردیف هجدهم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) و از اعضای اصلی کادر مرکزی گروهک منافقین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خرازیان متهم ردیف هجدهم پرونده در سال 1352 به گروهک منافقین ملحق شده و در ادامه با یکی از اعضای نفاق به نام محمد علی توحیدی خانیکی ازدواج تشکیلاتی می کند.

از آنجایی که قدسی خرازیان در سال 1382 در قسمت تامین مالی تروریسم گروهک تحت نظر محمد طریقت منفرد فعالیت داشته؛ لذا در جریان کلیه فعالیت های مالی و پولشویی تشکیلات بوده و در همین راستا نیز نامبرده از جمله نفراتی است که در 17 ژوئن سال 2003 میلادی توسط پلیس فرانسه دستگیر می شود.

از جمله فعالیت ها و مسئولیت های وی عبارت است از فعالیت تشکیلاتی پس از اقدامات مسلحانه ی 30 خرداد 1360 در خانه های تیمی منافقین، از معاونین اجرایی مرکزیت نفاق در سال 1364، شرکت در عملیات تروریستی- نظامی فروغ جاویدان، معاون واحد مخابرات شاخه ی نظامی گروهک تروریستی منافقین در مقر اشرف در سال 1370 و عضو کادر رهبری شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت در سال 1372.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی متهمان دادگاه منافقین/ قدسی خرازیان؛ متهم ردیف هجدهم 

معرفی متهمان دادگاه منافقین/ قدسی خرازیان؛ متهم ردیف هجدهم